Veelgestelde vragen

Komt u er niet helemaal uit? Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Mocht het nog niet duidelijk zijn, kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Wij beantwoorden uw vraag maar al te graag! U kunt ons bereiken via +31 (0)229 287 750.

Producten en accesoires.

Wat zijn blokkeerbare 4D armlegger opdekjes
Blokkeerbare 4D armlegger opdekjes zijn, naast dat ze in hoogte-, breedte- en diepte instelbaar zijn, ook voorzien van een draaibaar opdekje.

Waar vind ik de prijzen? 
Voor een prijs aanvraag kunt u contact opnemen met een van onze dealers. 

Ik heb interesse in een stoel. Is er een mogelijkheid tot proefzitten?
Ja, het is mogelijk om een stoel enige tijd uit te proberen. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar sales@chairsupply.eu

Bestellen en betalen.

Hoe plaats ik een order? 
U kunt voor het plaatsen van een bestelling contact opnemen met onze binnendienst. Wij zijn tussen 08:30 en 17:00 telefonisch bereikbaar op het volgende telefoonnummer: +31 (0)229 287750. U kunt eventueel ook een e-mail sturen naar sales@chairsupply.eu.

Bezorging. 

Wat is de levertijd van mijn order?
In principe staat elke stoel zoals beschreven op de site op voorraad en kan dus vaak binnen een week geleverd worden. Echter, bij gekleurde stoelen of bij sommige opties hebben wij een levertijd van 8 weken. Ook wanneer er meer dan 50 stoelen besteld worden kan er een extra levertijd zijn, maar dit is afhankelijk van het soort stoel.

Hoe wordt het transport geregeld?
Onze transporteurs leveren in binnen- en buitenland en leveren de stoelen gemonteerd of ongemonteerd bij het door u aangegeven afleveradres.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht? 
Standaard leveren wij uw order Franco tot achter de deur van het opgegeven adres.

Nemen jullie oud meubilair mee terug? 
Onze stoelen worden via een geselecteerd dealernetwerk geleverd. Neem contact op met uw dealer of zij uw oude meubilair weer mee terug kunnen nemen.

Service en garantie.

Hoe werkt de garantie bij Chairsupply?
• Deze garantievoorwaarden gelden voor Nederland en België.
• De duur van de garantie bedraagt minimaal 5 jaar ingaande vanaf de dag van levering bij dagelijks gebruik van de stoelen van 8 uur per dag. Indien de stoel intensiever wordt gebruikt, wordt de garantietermijn naar evenredigheid verkort.
• De Chairsupply garantie geldt niet voor normale slijtage aan wielen en bekleding.
• Chairsupply heeft een eigen servicedienst die eventuele gebreken die toe te rekenen zijn aan Chairsupply, in overleg bij de dealer of eindklant kan verhelpen.
• Chairsupply geeft geen garantie op de door de klant beschikbaar gestelde materialen.
• Bij reclamaties vragen wij om de volgende opgaven: schade of gebrek omschrijving, modelnummer, ordernummer en digitale foto

Voor meer informatie, zie de garantievoorwaarden

Mijn order is manco, wat nu?
Wat vervelend dat uw order manco is! Voor de snelste afhandeling kunt u telefonisch contact opnemen met onze binnendienst (+31 (0)229 287 750).